W.E1994

INS:W.E1994
ZCOOL:W_E1994

Half the World Away - AURORA

Half The World Away - Aurora

I would like to leave this city

多想离开这城

This old town don't smell too pretty and

这座老城散发着异味

I can feel the warning signs

依稀能听到丝丝警报声

Running around my mind

在脑海中不休萦绕

And when I leave this island

离开这座孤寂之岛时

I'll book myself into a soul asylum

我为自己预订个灵魂的庇护所

I can feel the warning signs

依稀能听到丝丝警报声

Running around my mind

在脑海中不休萦绕

So here I go

而我还守在

I'm still scratching around the same old hole

苦苦挣扎于这老地方

My body feels young but my mind is very old

身虽仍年轻 心却已未老先衰

So what do you say

你还想说些什么呢?

You can give me the dreams that are mine anyway

无论如何 你给不了我梦寐的所有

You're half the world away

你亦如半个世界抽离我而去

You're half the world away

你亦如半个世界抽离我而去

And when I leave this planet

离开这世界的那一刻

You know I'd stay but I just can't stand it and

你知道我多想留下 奈何无我的立身之地

I can feel the warning signs

依稀能听到丝丝警报声

Running around my mind

在脑海中不休萦绕

And if I could leave this spirit

如果我可以逃离这灵魂

I'd find me a hole and I'll live in it and

我会为自己找副得以安身的躯壳

I can feel the warning signs running around my mind

依稀能听到丝丝警报声 在脑海中不休萦绕

So here I go

而我还守在

I'm still scratching around in the same old hole

苦苦挣扎于这老地方


y body feels young but my mind is very old 身虽仍年轻 心却已未老先衰 So what do you say 你还想说些什么呢? You can give me the dreams that are mine anyway 无论如何 你给不了我梦寐的所有 You're half the world away 你亦如半个世界抽离我而去
评论
热度 ( 2 )

© W.E1994 | Powered by LOFTER